Veel gestelde vragen

Waarom kan ik niet online reserveren?

Door de drukte staat de service bij ons op een hoge niveau, we willen juist u helpen om de beste service te kunnen verlenen. Het heeft ook dus geen zin om een telefonisch/email te reserveren.

Kan ik zo langs komen?

Jazeker binnen onze openingstijden, bent u van harte welkom. Voor de openingstijden en onze locaties kunt u hier vinden.

Kan ik het gelijk meenemen?

Jazeker u kunt het product gelijk meenemen mits dat geen extra handeling moet verrichten (evt accessoires monteren of een back-up overzetten van uw huidige apparatuur.

Kan ik een inruilkorting krijgen?

Nee, helaas is dat niet mogelijk om inruilkorting te krijgen bij onze verkoopartikelen.

kan ik mijn oude product achterlaten?

Jazeker dat is mogelijk, bij computerproducten kunt u kosteloos de oude harde schijf overnemen zonder extra kosten . Wij kunnen voor uw product te laten vernietigen, vraag daar vrijblijvend naar, na afloop ontvangt uw een vernietigingsbewijs van ons.